Še 0.0 do brezplačne dostave

Vračila in menjave

1. Pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da lahko v 14 dneh od prevzema blaga obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, pri čemeru mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Potrošnik lahko odstopno izjavo poda na obrazcu (obrazec se nahaja spodaj), preko e-maila: info@luxbaby.si ali z drugo nedvoumno izjavo. Potrošnik mora vrniti prejeto blago v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naslov: info@luxbaby.si. Potrošnika bremenijo stroški vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

2. Vračilo blaga, kupnine

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga).

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je LUXBABY D.O.O. upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavlja LUXBABY D.O.O. ali dobavitelji.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov Poslovne enote: LUXBABY D.O.O., Ob Poleni 35, 2230 Lenart

Obrezec za vračilo blaga prenesite tukaj >>

/s/u/OBRAZECZAVRACILO_luxbaby.pdf.pdf

Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@luxbaby.si.

3. Vračilo kupnine

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku v 14 dneh z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

4. Ko blaga ni na zalogi

Zgodi se, da potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi; blago je bilo že plačano. Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki dogovorita drugače. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more izpolniti svoje obveznosti, mora o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Denar je potrebno vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

5. Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za vsa dodatna vprašanja nas nam lahko pišete na naš e-mail naslov: b2b@luxbaby.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.

Prosimo, da si celotne pogoje poslovanja preberete tukaj.